Åker snart

TID 14:08:40 | DATUM 2012-06-16 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Mormor ska diska klart och byta om sen åker vi till hennes syster och hennes något annat haha. Ingen av mig eller Maja vet. Men jag måste bara fixa mitt hår och plocka fram lite saker så det här kan jag inte säga att det blir längsta inlägget haha. Men hur har ni det där ni bor? Stockholm/Göteborg/Örebro/Småland/Skåne vart ni nu kommer ifrån? Skulle vara jätte roligt att veta. Har ni sol eller regnar det eller kanske bara blåser?

Nu ska jag typ åka eller måste iallafall fixa klart det sista, så ni får ha det så bra! Har fixat typ 4 tidinställda inlägg varav att det första precis har kommit haha det är det som är under det här. Hoppas ni får en fortsatt bra dag så ska jag försöka blogga sen när jag kommer hem, pussar!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0