03:32

TID 03:32:25 | DATUM 2012-06-03 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hej älsklingar, sitter fortfarande vaken med Elin och Elin´s storasyster Emma haha Elin är forever alone för jag och och Emma sitter med dator och Elin är typ helt jävla hypad haha och är skit högljud och jag vet inte vad. Men jag typ har fett ont i magen just nu för jag har ätit för mycket godis, chips och druckit för mycket burn och powerking. Elin snackar om hur jävla ointressanta saker nu och det ända hon får som svar är "wow, coolt, okej osv.." haha snäll man känner sig? Nja. Vänta nu fick jag ett meddelande på facebook............så nu har jag svarat på det så nu kan jag fortsätta blogga. Har iallafall hunnit fixat Elin´s design idag den blev grym men det är ju bara för att jag gjort den och jag är ju proffs, nej driver. Men för att det här inlägget ska bli för hypat så ska jag typ sluta blogga nu eller iallafall snart måste bara säga en sak innan. JAG OCH MAJA ÅKER TILL GOTLAND OM 8 DAGAR, LÄNGTAR SÅ JÄVLA MYCKET. Antingen bloggar jag senare inatt eller så hörs vi imorgon, puss!

Elin´s nya design, vad tycks? :)


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0