- OM DESIGN -

TID 21:21:00 | DATUM 2012-06-15 | KATEGORI + Intresserad av design? | KOMMENTARER (1)

MAILA ALLT TILL: [email protected]

 

 

HAR FÅTT GANSKA MYCKET FRÅGOR ANGÅENDE DESIGNER OCH TÄNKTE TA UPP DET I BLOGGEN NU SÅ KANSKE JAG INTE FÅR LIKA MYCKET FRÅGOR ANGÅENDE DET. MEN DET ÄR SÅ ATT JAG TAR BETALT. 


 

Har man 500+ unika läsare så får man designen gratis. Har man inte det  så kostar en design 100:-. Du lägger antingen in pengarna på ett konto eller skickar dem. Säkrast är att lägga in pengarna på ett konto då dem kommer fram. 


VANLIG:

- Design: 100:-

- Bara header: 70:-
- Design + 7 valfria skyltar: 110:-
- 7 valfria skyltar: 30:-

 

AVANCERAD:

Design: 200:- 

Då ingår det en slideshow header, 15 ikoner (valfritt vad det står på dem), Info ruta om dig, menyn uppdelad i boxar (om man vill), valfritt vad du vill ha


MER EN 500+ UNIKA? DÅ FÅR DU GRATIS!
För att du ska få den gratis måste du skicka bild på din statistik så att jag är 100% att du har 500+ unika. När du skickar bild på statistik måste jag ha med datum, hur många uniika + att det är din statistik också, vilket du visar genom att visa din blogg uppe i högra hörnet när du screen shootar.

 


Regler:

- Du får inte ta bort min länk till min blogg i menyn. Då tar jag kontakt med dig. Får jag inget svar kontaktar jag blogg.se så får dem ta hand om det.

- Jag börjar fixa designen såfort jag fått pengarna.

- JAG GÖR BARA DESIGNER TILL BLOGG.SE, WEBBLOGG.SE & BLO.GG

 

Postat av: Ima

till vilken mail adress ska man skicka om man vill ha en design? :)

2013-02-24 @ 14:19:07

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0