- NY DESIGN -

TID 21:45:48 | DATUM 2012-06-15 | KATEGORI Designat | KOMMENTARER (0)

Nu har jag skaffat ny design är inte helt klar med header ska fixa några grejer på den ska försöka fixa dom snart annars lär jag fixa det imorgon eller övermorgon det ska hända någon gång den här veckan iallafall, men vad tycker ni om den nya designen? Den ska bli lite ändringar i menyn också "köpa design?" ikonen ska bort så ska det komma in en annan länk där osv. det ska jag fixa nu, men vi får se hur det blir med header. Men vad tycker ni om den nya designen? :) Hiss eller Diss? Själv blev jag nöjd med den, kanske ska byta bakgrunden men vi får se lite. Klicka F5 eller CMD R för att uppdatera sidan och se den nya designen om du inte redan ser den. Pussar!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0