Vakna nu

TID 12:34:22 | DATUM 2012-07-26 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)

Hej älsklingar, hade inte så mycket tid att blogga igår men uppdaterar er nu istället. Jag och Julia vaknade vid 11 och gick upp och tog något att äta. Nu sitter vi och lyssnar på musik och sitter vid en varsin data haha sociala förstår ni. Men igår så drog vi till Skärholmen först gick vi till Nordea så att jag kunde ta ut pengar sen drog vi till Gina jag och Julia köpte skinnbyxorna, sen gick vi till H&M sen drog vi och åt jag och Julia åt kebab, Moa var inte hungrig så hon köpte inget. Efter Skärholmen åkte vi och lämnade Moa, sen fortsätte jag och Julia, Julias mamma och Julias lillebror mot Tumba, sen vidare hem till Julia. Jag och Julia drog från Julia vid typ halv 5 då skjutsade hennes mamma oss till Lida, där åt vi upp resten av vår kebab och skulle badat men blev att vi doppade fötterna sen skyndade oss till den sista bussen som gick från Lida till Centrum. Vi drog hem till mig och kollade på min nya katt som vi köpte igår och hämtade kläder och sånt. Sen vidare mot Julia lämnade grejerna drog ner till Centrum köpte gott till kvällen, gick hem till Julia lämnade grejerna, sen drog vi ut och träffade Emil. Drog hem vid halv 11 till Julia och kollade på film med hennes mamma och lillebror. Nu orkar jag fan inte skriva mer bloggar senare idag. Men dagen igår var iallafall riktigt nice. Pussar



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0