Turkiet bilderna in på bloggen imorgon

TID 00:29:09 | DATUM 2012-07-28 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)

Jag laddar in Turkiet bilderna imorgon här på bloggen, orkar inte nu och för den andra delen är jag inne via luren, men min dag blev spemderad hemma inte så mycket gjort, får se om jag ska vara barnvakt med Julia imorgon annars lär jag ändå träffa henne vi får se lite. Nu ska jag iallafall gå sova. FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM emmabylger


Postat av: Emma Mucibabic

kan nt du ha frågestund? ♥

Svar: Jo det kan jag väl ha någon lite senare hehe <3
Emma Bylger

2012-07-28 @ 23:42:16

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0