Time for blogging.

TID 23:47:19 | DATUM 2012-07-28 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Har knappt haft tid för bloggen idag, har suttit med desiger nästan hela dagen. Sen har jag fixat ny header till bloggen också, blev faktiskt ganska nöjd några små grejer jag skulle vilja ändra på men vi får se om jag gör det eller skiter i det. Klicka F5/uppdatera sidan om ni inte ser designen. 
 
Som jag sa har jag alltså haft fullt om med designer hela dagen så ska sätta mig ner nu och ladda in Turkiet bilderna på datan, redigera några om det så behövs, sen försöka ladda upp dom här på bloggen. 
 
Nu har jag en katt liggandes på benet med klorna intryckta som gör skit ont och en snarkade lillebror i sängen bredvid... hmm trevligt liv. Nej men bloggar lite senare, puss!

Postat av: Maddiie

Jätte fin header! Hoppas allt är bra med dig och att du får en fin söndag :)

Svar: Tack detsamma! :)
Emma Bylger

2012-07-29 @ 12:12:38
URL: http://maddiie.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0