Tidinställt, Gästblogg!

TID 14:04:00 | DATUM 2012-07-15 | KATEGORI Gästbloggning | KOMMENTARER (3)
Hejsaaan alla Emmas läsare! Som ni säkert vet är Emma iväg på semester nu i 2 veckor. Och hon behövde någon/några som gästbloggade, så jag tänkte göra det. 
Fast jag hade bara tänkt och göra det 1 gång och det är då nu idag. Får se ifall jag gör något mer inlägg till er. Men tror nog det är fler än jag som kommer att gästblogga här 
på hennes blogg! Jag känner inte direkt Emma, fast vi har snackat lite på facebook osv :). Hade varit jätte skoj ifall jag & hon hade träffats någon dag! 
Fast det är ju inte direkt så att vi bor när varandra, vi bor i 2 helt olika städer. :/ Iallafall, jag har inget direkt "ämne" jag hade tänkt och skriva om i detta inlägg, 
utan mer bara skriva lite, för att hålla hennes blogg till liv. Kanske skulle berätta lite om mig? jag är då en tjej som älskar att ha kul, brinner för dans & musik, är ofta med vänner osv. 
Bor i en liten stad vid namn Halmstad, som ligger i Halland, ifall ni nu vet vad det är, hehe. Har även själv en blogg som jag kommer att länka lite längre ner.. 
Aja, ni får ha det bäst alla Emma's läsare! många hjärtliga kramar Moa! :)


Checka gärna min blogg -  
http://moakaarlsson.blogg.se/. :) 

Postat av: Emma

Kolla din mail, har skickar information till header?

2012-07-21 @ 17:32:50
URL: http://www.erjm.webblogg.se
Postat av: Emma

Kolla din mail<3, har skickat information om header.. Men har inte fått något svar?

2012-07-22 @ 12:53:24
URL: http://www.erjm.webblogg.se
Postat av: Emma

kolla din mail<3 har skickar information om headern.. men han inte fått ngot svar?

2012-07-22 @ 12:54:18
URL: http://www.erjm.webblogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0