Stänger av datan och säger God natt.

TID 23:20:16 | DATUM 2012-07-04 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hoppas ni sover bäst, så ska jag försöka hålla uppdateringen imorgon. Eftersom att jag inte haft tid och ork osv dom här dagarna så måste jag komma igång med bloggandet igen. Men beror lite på hur jag mår imorgon också. Måste iallafall fixa tidinställda inlägg till Lördag och Söndag. Sen några som har lusten att gästblogga åt mig i ungefär 2 veckor från Måndag. Nej nu ska jag stänga av datan vi hörs imorgon, då ska jag som sagt försöka få igång bloggandet som vanligt igen. Puss.


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0