Stänger av datan dags att sova, upp 6 imorgon.

TID 22:38:02 | DATUM 2012-07-06 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Dags att stänga av datan och sova, blir att gå upp 6 imorgon så kommer mormor och hämtar mig runt halv 9 - kvart i 9 då drar vi till jobbet. Och andledningen till att jag går upp 6 är för att jag måste hinna göra mig fräsch, sminka mig, tvätta ansiktet, bortsa tänderna, blogga, packa det sista sen måste jag säkert försöka få i mig frukost. Så har en stor dag framför mig imorgon, men vad gör jag inte för att få in lite cash. Det är det jag behöver just nu haha har typ 3 kronor. Livet rullar iallafall bara på och jag mår bra! Vilket är jävligt bra. Hoppas ni också mår lika bra som mig. Vi hörs imorgon, pussar!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0