Snälla bli min igen - Emma Bylger (Egen låt)

TID 14:16:32 | DATUM 2012-07-29 | KATEGORI Egen musik/cover | KOMMENTARER (5)
Så här är låten jag har skrivit själv. Nu är det bara hoppas på det bästa att ni gillar den. Så kommentera vad ni tycker om den, så skulle jag bli glad. Puss

Postat av: Victoria Ramirez :)

Fyfan vad grym!

2012-07-29 @ 14:37:30
URL: http://victoriabieber.blogg.se
Postat av: Alexics

Reply: Okej vad mysigt!
Jag är hos min mormor och morfars land just nu :)

Några planer inför dagen? :)

Svar: Okej roligt! :)
Har varit i Stan och ska snart ut och träffa några kompisar, och du? :)
Emma Bylger

2012-07-30 @ 13:34:35
URL: http://alexics.blogg.se/
Postat av: Linnea

Låten har redan fastnat i mitt huvud efter att ha lyssnat på den 2 gånger!
Den va verkligen Grym Emma!

Svar: Vad roligt! :) Tack så mycket
Emma Bylger

2012-08-01 @ 22:12:48
Postat av: wilhelm lau

super grum :)

2012-08-08 @ 01:32:49
Postat av: wilhelm lau

super grym

2012-08-08 @ 02:48:40

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0