På jobbet

TID 10:50:52 | DATUM 2012-07-07 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hej älsklingar, sitter just nu på jobbet (huddinge kyrka) och har tid att blogga på någon skit seg data haha kunde kunde fan tagit med mig min egna data men jag ska ju jobba så. Men det kommer upp flera tidinställda inlägg under dagen så kanske bloggar senare vi får se men nu tänker/pallar jag inte blogga på den här skit sega data så hoppas ni får en underbar dag, pussar!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0