Moa gästbloggar

TID 00:22:39 | DATUM 2012-07-31 | KATEGORI Gästbloggning | KOMMENTARER (0)
Gästbloggaren moa här! Är just nu hemma hos sevefjord, jag och emma slaggar hos henne, grymt. Men iallafall, idag så mötte jag upp jasmine, vi drog till centrum. Köpte godis och energidrick, sen gick vi och satte oss vid nån bänk och typ snackade och flummade. Sen mötte vi upp emma och julia, vi drog till banslätt, gjorde inte så mycket, flummade typ. vid typ 9 drog vi och mötte sevefjord. Jag, emma och sevefjord drog hem till emma, hon hämtade sina grejer. Sen kom vi hem vid typ 11 eller nått. Och nu sitter vi hemma hos sevefjord och äter chips och försöker fixa ett par högtalare. Aja ska sluta skriva min bibel. Puss och kram skumbanan internet är för segt fungerar inte att lägga upp bild.


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0