Jadu här ska det stå en rubrik.

TID 13:23:33 | DATUM 2012-07-05 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Blev väckt runt 9 idag, vid halv 10 så åkte vi till vårdcentalen för att kolla upp min hals eftersom att jag haft ont i den, igår kunde jag inte prata ett litet tag osv.. Men vi kollade hade något kommer inte ihåg vad det hette med det var inte smittsamt och så, så det är ju bra. Vi kom hem vid kanske halv 12 eller något inte helt säker. Vi åkte till pressbyrån innan vi åkte hem också och köpte en rissifrutti och en apelsin juice till mig så jag fick något i mig. Nu sitter jag och lyssnar på musik inne på spotify och fixar ett hus åt syrran på The Sims 3. Sen när jag gjort klart det så ska jag sätta mig och rensa min data ett tag sen blir det nog att sätta mig och fixa någras designer som dom beställt. Hoppas ni haft en bra dag hittils och fortsätter ha det. Ska ladda in bilder från luren till datan också så att ni kan få lite nyare bilder och inte bara dom gamla.
 FÖR ER SOM HAR INSTAGRAM FÖLJ MIG SÅ FÅR NI LITE FLER OCH NYARE BILDER. UPPDATERAR NÄSTAN VARJE DAG HETER: bylgeremma

Uppdaterar jag inte bloggen, så uppdaterar jag där! Så checka in och börja följa mig på instagram. 
För er som har Iphone/Ipod/Ipad eller någon slags android mobil och inte har appen INSTAGRAM. LADDA NER DEN! Så grymt värt det.
Några bilder jag har laddat upp på instagram under ett tag. Nu får ni ha det bra så hörs vi senare idag, pussar!
 
 
 
 
 


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0