Har varken haft tid, ork eller internet..

TID 20:21:47 | DATUM 2012-07-04 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Hej älsklingar! Ligger hemma just nu i sängen och känner mig bara allmänt sjuk. Från i typ Fredags - Måndags så sov jag hos Linda det var jätte mysigt, vi satt och kollade på film, packade ganska mycket. Och för er som inte vet så är Linda min pappas fru. Kom hem på måndag kväll till mamma igen, det hände massor av grejer som jag inte tänker ta upp här i bloggen. Igår var jag med Julia mesta delen av dagen vi drog till Stan jag köpte två skal till min lur och sen på köpet fick vi godis haha gratis är alltid bäst. Känner mig sjukt svag och orkar inte göra något just nu mår verkligen jätte dåligt. Hatar att vara sjuk. På Lördag och Söndag ska jag hjälpa till hos mormor så kommer nog inte kunna uppdatera dom dagarna men ska försöka fixa några tidinställda sen 2 veckor framåt så ska jag försöka fixa några som gästbloggar hos mig. Men ska nog gå ner nu ett tag och försöka vara lite social mot familjen. Tillbringade halva dagen i sängen idag och andra halvan nere på stranden med mamma och syskonen och brorsans kompis. Nej nu ska jag fan ner och droga alvedon och vatten eller te. Puss!

Postat av: Julia

När orkar du göra headern & designen? :)

2012-07-04 @ 20:54:12
URL: http://juliablomstrands.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0