Har inte bloggat pga...

TID 10:39:42 | DATUM 2012-07-24 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
ATT JAG HAR VARIT I TURKIET I TVÅ VECKOR UTAN INTERNET. Bilder och grejer kommer i ett annat inlägg lite senare haha, mest bilder på drinkar och mat eftersom att det vi gjorde typ var att bada, sola, äta och sova. Typ så andra grejer också självklart men mesta dels det! 
 
Vi kom hem inatt vid 3-4, landade på Arlanda vid halv 1 eller något sånt, kanske halv 2 jag vet inte pågrund av att jag hade turkisk tid på mobilen. Men iallafall såfort jag klev ut planet och satte igång mitt 3G så plingade mobilen, messade Julia och Moa. Senare idag blir det att träffa Julia och massor av annat. 
 
Hunnit äta frukost nu och gått upp till sängen igen. Ska snart sätta på lite musik och ladda in alla bilder från luren till datan. Förrsten ungefär en timme/halvtimme innan jag skulle åka från hotellet med bussen till flygplatsen i Turkiet gissa vad jag gör då..? JO JAG TAPPAR MOBILEN I MARKEN SÅ NU HAR SKÄRMEN SPRUCKIT.. Nästa lagning? 
 
Ska ladda in alla bilder på datan nu sen upp på bloggen, vi hörs senare! Puss


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0