God natt + ny design

TID 00:45:28 | DATUM 2012-07-06 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Suttit och gjort en helt ny design nu. Inte helt klar en, vissa delar i menyn som det står text i ska bil små iconer. Ska kanske dela upp menyn osv. vi får se lite. Men har suttit med den i några timmar nu och blev nöjd! Vad tycker ni om den?                                                                  
 
 
Vi hörs imorgon så mycket jag hinner, måste fixa lite grejer, göra tidinställda och sen blir det nog att hitta några som kan gästblogga i 2 veckor. Vi får se lite hur mycket jag hinner med imorgon. Min dag är iallafall full packad. Hoppas ni sover gott för det ska jag iallafall försöka göra, pussar!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0