God morgon

TID 13:20:11 | DATUM 2012-07-06 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Varit vaken ett tag nu men inte haft den där tillräckliga tiden att blogga. Men sitter iallafall just nu och lyssnar på musik och fixar ett hus till min lillasyrra på the sims 3 blev inte klar idag, lite smått störande för pallar inte fixa det längre haha. Ska snart ta och ringa mormor och se hur vi gör med allt eftersom att jag ska jobba hos henne i helgen. Sen måste jag fixa gästbloggare, tidinställda och mycket mycket annat! Har nästan hela dagen framför mig nu men lite ändringar har det blivit. Ska fixa lite i photoshop också sånt som ska in hära på bloggen, sen så måste jag rensa min data ladda in alla bilder jag har på luren till datan osv.. haha mycket just nu, får väl se hur mycket som blir av men helst ska allt bli av. Vi hörs senare, puss!

Postat av: Ida

Skit fin blogg, kan du göra design ?

2012-07-06 @ 13:42:05
URL: http://idahultmans.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0