God morgon

TID 12:03:33 | DATUM 2012-07-28 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
God morgon älsklingar, igår somnade jag inte förens vid halv 3 för lill katten sprang runt och lekte och bet på mig och jamade först då messar jag mamma, går ner med henne till kattlådan. Hon springer bara ifrån den ropar ner mamma som fixar kattlådan håller i katten som sprattlar tar och håller i henne i en handduk istället som hon bajsar på sen. Går upp men henne sedan, och försöker då vägrar hon det utan ska hoppa runt och leka så tillslut satte jag upp en filt mellan henne och mig och då gick hon i sin bur som hon sover i. Och då drog jag ner filten och somnade. Intressant? Nja... Nu sitter jag inne på facebook och bloggen. 
 
Igår fick jag göra ett nytt instagram konto för råkade logga ut från min gamla och sen när jag skulle logga in igen så fungerade det inte för att jag inte kunde lösenordet. Hade liksom 400+ followers, så jävla synd. Men om ni har instagram så kan ni jätte gärna följa mig där. Följer tillbaka vissa, annars gillar jag bara bilder och så. Lägger ut många bilder, gör shoutout och sånt. 
 
Men ska typ ner och äta frukost nu sen se om lilla Julia är vaken, vilket hon inte lär vara. Idag ska jag försöka ladda upp alla Turkiet bilder hade problem med det igår att få in dom på datan så dom är inte inne på datan en men ska försöka få in dom idag iallafall och då ska dom komma upp på bloggen, I promise. Fuck of vad snabbt det här går att skriva, liksom jätte intressant nej men whatever ska ner och ta något att äta nu, pussar!
 
 
Kan inte ladda in någon bild just nu antingen min data som är seg eller blogg.se som inte vill som jag vill.


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0