God morgon.

TID 12:17:22 | DATUM 2012-07-29 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (2)
God morgon älsklingar. Ligger i sängen just nu och lyssnar på en låt som jag skrivit och spelat in för ett tag sen och funderar på om jag ska lägga ut den, vågar jag? Ska snart ta och ladda in Turkiet bilderna på datan skjuter fram att jag ska lägga ut dom på bloggen hela tiden så nu vill jag få det gjort. Men det är runt 1000 bilder så jag väljer bara ut dom "bästa" eller vad man ska kalla det. Senare idag blir det nog att träffa Julia också. Sen ska jag börja rensa lite i rummet och så..
 

Vi hörs senare, förresten satt och gjorde en ny header igår och imorse så nu ligger den uppe. Riktigt nöjd.
Vad tycker ni? 

Postat av: Alexics

Fin blogg!
Intresserad av bloglovinbyte? :)

Svar: Tack! :) Använder inte bloglovin
Emma Bylger

2012-07-29 @ 12:29:48
URL: http://alexics.blogg.se/
Postat av: Alexics

Reply: Okej :)

Några planer idag? :)

2012-07-29 @ 13:19:45
URL: http://alexics.blogg.se/

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0