gästblogg

TID 23:19:10 | DATUM 2012-07-03 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
hej emmas läsare, Emma har blivit sjuk så jag gör ett litet inlägg åt henne. Skulle ha slaggat med henne idag men så blev de inte ska träffa henne imorrn snabbt å ge tbx ett par byxer. Men iallafall har varit med henne idag varit i stan köpt två skal sen tog vi en glass hihi, drog ner till stendal sen. Träffade simon lite snabbt osvosv.. Men de e så våran dag har sett ut puss hej.
'en söt liten bild på EMA å mig.. haha nej.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Julia

har du lust att göra header & design till mig? :D

2012-07-03 @ 23:29:37
URL: http://juliablomstrands.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0