Första konfirmationen igång

TID 10:22:53 | DATUM 2012-07-08 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)

Nu är första konfirmationen igång vilket leder till att jag kan blogga. Mitt knä är helt fuck up, det värker, känner mig svag i det och när jag går så haltar jag fram för att det gör så jävla ont. Tyckte ni kunde få veta det intressant fakta liksom? Nej inte direkt. Men whatever sitter iallafall i kyrkan som ni kanske förstått och lyssnar på konfirmationerna när din sjunger. Kommer somna snart är så jävla trött haha, vi hörs senare idag, pussar



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0