Försöker ladda in Turkiet bilder på datan.

TID 12:25:35 | DATUM 2012-07-27 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
God morgon, sitter just nu och försöker ladda in Turkiet bilderna på datan vilket går sådär eftersom att det inte vill som jag vill men ska få in dom på datan. Förut laddade jag in dom här på bloggen via luren så dom skulle komma upp i ett inlägg men då gick det inte men du ligger några av bilderna i arkivet iallafall här på bloggen så ni får en senare i det här inlägget sen ska alla komma ut i ett inlägg tillsammans. Ska försöka göra några designer idag också osv..

Jag hoppas er dag blir bra, så bloggar jag senare för har inte så mycket att skriva just nu. Puss!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0