Don't cry because of 1 person. Remember, there is still 6,790,062,216 people to smile to.

TID 07:59:43 | DATUM 2012-07-08 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)

God morgon, sitter i bilen påväg till jobbet just nu. Jag sitter och bloggar och är allmänt osocial och mormor sitter och koncentrerar sig på att köra och lyssnar på sin opera musik eller vad det nu är. Nu är vi i Tullinge och ska fortsätta mot Huddinge. Orkar inte blogga mera nu men eftersom att appen fungerar igen så kommer vi nog höras mera under dagen beror på hur stressigt jag har det men ska nog kunna under konfirmandernas "redovisning" eller vad man nu ska kalla det hihi. Men hoppas ni får en bra dag så kommer det in några tidsinställa inlägg senare och sen lär det ju alltså komma in inlägg från mig haha, pussar!



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0