Bara för att jag är så gullig..

TID 23:21:40 | DATUM 2012-07-31 | KATEGORI Gästbloggning | KOMMENTARER (2)
..så gästbloggar jag åt emma, igen. Imorse vid typ halv 2 vaknade vi, sen drog vi till poolen och badade, sen kom julia. Sen vid typ halv 6 eller nått så drog vi hem till mig, sen lite senare mötte vi upp jasmine. Vi drog hem till emma, hämtade grejer sen drog vi till centrum. Köpte godis och energidryck sen drog vi mot falkberg. Snackade, flummade och tog bilder. Vid typ 9 drog vi hem till mig, hämtade pengar och sen drog till centrum och köpte cola och chips. Sen vid typ 10 drog vi hem till mig och inatt slaggar emma här. Aja orkar inte gästblogga längre. puss
 
 
- Moa Sjöholm

Postat av: e v e l i n a

fin blogg, allt bra med dig? :)

Svar: Hej, tack så mycket! :) Ja allt är bra med mig hur är det själv? :)
Emma Bylger

2012-08-01 @ 00:18:35
URL: http://nattstad.se/evelyna
Postat av: Ida

Vart är tröjan/jackan ifrån?!!! :)

Svar: Hej, jag vet inte det är min kompis Jacka jag lånade bara den eftersom att jag inte hade någon jacka med mig och vi skulle ut. Ledsen över att du inte fick svaret du kanske ville ha! Kram
Emma Bylger

2012-08-22 @ 02:24:33

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0