Ätit nu klistrad framför tv:en

TID 21:54:10 | DATUM 2012-07-07 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)

Nu har jag ätit och sitter klistrad framför tv:en med mormor, inte för att jag är så intresserad av programmet så kanske inte ska säga att jag är fastklistrad haha. Men iallafall ska nog gå och tvätta av mig mitt smink nu sen fixa iordning mig för kvällen. Måste upp tidigt imorgon också har ju ett jobb haha som varade idag och varar imorgon haha men whatever. Livet är iallafall underbart just nu, utom lite grejer men försöker att inte tänka på dom och försöker leva min dröm. Nu får ni ha det jätte bra så ska jag gå göra mig klar för natten. Vi kanske hörs senare, puss!



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0