Varsågod Elin

TID 22:22:00 | DATUM 2012-12-09 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (2)
Min fula vän Elin ville att jag skulle blogga såhär är mitt gulliga inlägg hehe. Men har kollat 2 avsnitt av 90210, tränat & duschat. Nu ska jag smörja in mina ben i body butter och sedan gå lägga mig i sängen och försöka sova. Börjar 10 över 9 imorgon så får vakna 8 fett med skönt asså haha vad gay det där lät. Nej nu ska jag göra mig fräsch och lägga mig i sängen och messa ett tag sen sova. Puss god natt, hoppas ni får det bra imorgon. Bloggappen fungerar inte så ingen uppdatering i skolan men bloggar när jag kommer hem och kanske på morgonen om jag hinner vill säga.
 
bjuder stor på bilden med Emma Mucibabic, Jag, Elin & Maria 

Postat av: Elin

Tack:*

2012-12-09 @ 22:27:49
URL: http://eelinfs.blogg.se
Postat av: emma

hahahaha ånej va ful jae <3

2012-12-10 @ 08:55:12

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0