Trött som en apa

TID 00:25:30 | DATUM 2012-12-08 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hello sunshine´s. Dagen idag blev inte som tänkte men iallafall var hemma från skolan idag fortfarande var det i torsdag´s också. Men sen vid 17 drog vi mot Linda´s jobb hämtade henne åkte runt lite och handlade lite saker. Sedan gick vi vidare mot en thai-resturang i Kalmar. Så där satt jag, pappa & Linda och åt, mysigt. Fast kan ju inte säga att jag själv var världens finaste, en slarvig bulle i håret & knappt något smink. Funderar förresten på att bara fylla i mina ögonbryn nu & inte göra värsta formen eller vad man ska säga, för börjar få formen jag vill ha nu på mina ögonbryn, så det är skönt. Har typ inget mer att säga nu ska sätta på något avsnitt av 90210 sedan sova. Förresten har skaffat twitter så börja följa mig. Heter emmabylger där. Skulle betyda jätte mycket hihi. 


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0