Tips på bra Iphone appar

TID 22:15:38 | DATUM 2012-12-17 | KATEGORI Tips | KOMMENTARER (0)
Det är några appar som jag älskar som jag har på min lur egentligen kan jag radera typ resten av mina andra för använder dom aldrig. Men det är dom som är bäst, så har du Iphone? Tveka inte på att ladda ner dom här apparna då. Nu kom det inte någon förklaring om vad dom innehåller men kolla på google eller appstore om du är intresserad. 
Hoppas det var ett bra tips på några iphone appar. Ska fixa mig för att gå lägga mig nu. Lång tråkig dag imorgon men vi kör bara. Kommer ligga och smsa ett tag och kolla runt lite på instagram, facebook och sånt men ja. Följ mig gärna på instagram också emmabylger heter jag där! Har du inte instagram men vill kolla på mina bilder ändå? Finns länk i menyn och bildspel längst ner i menyn också hehe. Puss!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0