Ta tjejen du älskar, innan det är försent. Visa respekt, inte ballhet. Försök inte bevisa att du kan, hon vet redan. Våga, du får ingen diss. Om allt blir fel, börja om.

TID 15:03:29 | DATUM 2012-12-16 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
God morgon sunshine´s! Kom hem vid kvart över 5 igår men jag, Maria & Linda satt och snackade grymt mycket efter det så jag och Maria somnade vid 7 vet inte riktigt när Linda somnade men ändå. Maria & jag vaknade halv 2 idag så nu sitter vi vid en varsin data har varit nere och käkat frukost och lite sånt. Ska snart kolla på google hur fan man säkerhetskopierar en Iphone. För vill göra det med min sen ominstallera hela skiten typ haha. Men vi hörs senare idag ska försöka fixa några roliga inlägg också. Puss!
 

Postat av: Alicia

Vart har du köpt din tröja?<3

2012-12-16 @ 17:46:45

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0