STOCKHOLM NEXT

TID 14:09:20 | DATUM 2012-12-20 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hello sunshine´s! Fick gå från skolan 10 idag och så pappa kom och hämtade mig hos Kicki vid halv 11. Då märkte vi att vi fått punktering idag igen. Åkte till macken pappa fixade något, åkte till nästa mack frågade om ett däck dom hade inget sa att vi skulle åka in till Kalmar att det fanns där. Påväg in hör jag hur det börjar låta säger till pappa, han stannar intill väg kanten. Märker inget, vi åker typ 2 meter innan bilen börjar båda hoppar ut och kollar pappa känner på däcket - ingen luft. Vi får inte tag på någon vilket till att vi sitter fast på motorvägen i 1 och en halv timme. Sen ringer vi preem macken i Söderåkra dom hade ett tag så nu har vi bytt däck och sitter i bilen påväg upp mot Stockholm. Får se när vi kommer fram men runt 18 är det beräknat så får se om jag åker till Kunskap eller inte i vilket fall så sover Elin hos mig. Känner att det här inlägget blir rätt tråkigt så skriver mera senare. Puss!
älskar dig bästavän.


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0