Stjärnan i det blå

TID 20:58:55 | DATUM 2012-12-27 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hello sunshine´s! Har verkligen inte haft tid att blogga och har egentligen fortfarande inte det men får göra ett litet snabbt inlägg så att ni alla inte försvinner. Men lovar att snart kommer det komma bättre uppdatering. Men har liksom velat njuta av dom här stunderna jag haft i Stockholm nu. Man vet aldrig hur länge det tar igen innan jag får komma upp igen. Åker hem imorgon så måste packa nu. Har varit borta hela dagen åkte in till stan med familjen, åkte till teatern, åkte till pizzerian åt och åkte hem. Tog hela dagen så ja. Hur mycket bloggning blir imorgon under förmiddagen vet jag inte just nu men ska ställa larm på 9 så jag kommer upp i tid så att jag och mamma kanske kan åka iväg till Heron och köpa mina högtalare. Sen ska jag nog träffa rätt många eftersom att det är sista dagen. Ska träffa Elin och Moa iallafall vilket är klart. Nu måste jag börja packa. Puss!!
gullig...


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0