Snart kommer det..... Åh hur många misstolka det?!

TID 17:00:44 | DATUM 2012-12-25 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Min rubrik to die for. Jag bara drev med er. Men ligger i min säng just nu och väntar på att gå och träffa Jolia men hon är hemma med sin släkt så vi ska träffas senare ikväll. Då ska vi sola och sen troligtvis slagga och äta massor av hallonlakristsskallar, tjockisar vi är. Nej det är vi inte. Men min morfar och hans kärring har varit här okej kanske inte ska skriva kärring hehe. Men tant nej det låter också taksigt. Vad fan ska man säga?! Tjej? Kanske det. 
 
Aja nu babblar jag bara på om onödigt skit. Ska ta kort på mina julklappar också sen lägga ut det på bloggen men räkna med dålig kvalité på bilderna för tar med min Iphone. Hoppas ni är nöjda och glada idag för det är jag. Puss!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0