Nyvaken tjej

TID 12:56:53 | DATUM 2012-12-08 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Sitter just nu i sängen med ett glas ananas juice & en ananas youghurt, haha bara ananas till frukost men det är väll gott. Idag blir det nog att träffa Maria. Eller det är bara jag och Maria som har snackat om det men ändå. Men nu ska jag äta min frukost och kolla på ett avsnitt av 90210 hihi. Helt kär i den serien.
 


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0