Mysig kväll

TID 22:18:39 | DATUM 2012-12-25 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hejsan svejsan! Det där lät jävligt mobbat vilket det var också men whatever. Har fotat mina julklappar och så nu och ska ladda upp på bloggen lite senare men ska gå ner och vara social mot min familj ett tag först och se lite vad dom gör. Skulle varit med Julia idag men det blev inget med det hon fick typ inte gå ut, så det blev inget med det. Imorgon blir det att träffa Sebastian och åka in till stan. Sen efter vi varit inne i stan och så vet jag inte vad jag ska göra. Skrev nyss till Moa så vi får väl se om vi träffas och slaggar. Nu ska jag gå ner och vara social mot min familj. Laddar upp mina julklappar antingen senare ikväll eller imorgon beror lite på. Puss!
                          


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0