Måste skriiiiva

TID 18:14:26 | DATUM 2012-12-05 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Haha omg sitter och fixar textstilar till min dator och känner hur det börjar typ krampa i mitt ena finger skit äckligt. Typ som jag använt det fär lite och haft det i någon konstig ställning haha åh vad fel det där låter. Men iallafall sitter och kollar runt på min dator just nu efter fina textstilar sen så ska jag fixa några fina skyltar och göra lite olika inlägg. Så idag kommer bekännelser komma ut kanske något mera roligt inlägg, imorgon kommer något annat osv. Ska forsätta leta vidare nu och äta chokladen från min julkalender hehe.
har knappt några roliga/fina bilder på datan! MÅSTE TA.


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0