Killar blir kära i vad de ser och tjejer i vad de hör. Det är därför tjejer sminkar sig och killar ljuger

TID 12:11:00 | DATUM 2012-12-29 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
 
God morgon sunshine´s! Har ni sovit gott? Det har jag iallafall vaknade runt tio i tolv. Har bara legat i sängen och gör det fortfarande. Eller har varit nere och ätit 2 mackor och druckit juice. Men sitter iallafall och fixar lite med min Iphone. Fick ett ny idag, så jävla skönt. Håller typ på börjar bli sjuk eller så är det allegin, hmm. Maria kommer nog över senare iallafall sen sover hon nog här också så det blir nice. Men ska messa henne nu och se när fan hon kommer haha medans jag dunkar musik. Så jävla skönt att ha ett par högtalare som fungerar igen. Vi hörs senare idag. Puss!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0