Julkänsla

TID 18:48:55 | DATUM 2012-12-01 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hello sunshine´s. Bloggningen kommer fortsätta vara lite dålig nu under kvällen/natten. Vid 20 i 10 eller något drar jag och Maria mot Ica där ska vi köpa redbull och cider. Sen blir det att åka mot Emelie möta upp henne sedan dra mot feeeest. Nice nice. Därför kommer uppdateringen inte bli bäst. Men lägger ut bild på outfiten sen har inte fixat mig en men ska snart börja fixa mig så ja. Puss!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0