Inte kunnat blogga pga....

TID 17:10:00 | DATUM 2012-12-11 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Kunde inte uppdatera bloggen igår men hade inget internet här hos Maria det fuckade sönder totalt och man har ingen service på mobilen heller så kunde inte blogga via appen. Men det är löst nu iallafall och uppdateringen ska bli bättre I think. 
smutsig spegel yes I know.
Men dagen idag har varit bra & dagen igår var rätt så bra förutom att jag typ fick ännu fler sprickor på min skärm på luren, kanske inte ska ha Iphone here I come Nokia typ.. Nej men vill laga den sen ha plats över skärmen så att den inte går sönder igen. Men ska fixa lite roliga inlägg till bloggen och fixa lite saker. Puss!

Postat av: Johanna

jobbigt när det krånglar!

2012-12-11 @ 19:05:05
URL: http://geminaarts.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0