Hiss och diss

TID 22:08:53 | DATUM 2012-12-18 | KATEGORI Tankar & Åsikter | KOMMENTARER (0)

5 Hissar & 5 Dissar
 
1. 90210 - världens bästa serie. Seriöst åh. Verkligen tonårslivet, kärlek, drama, bråk osv. 
2. Att jag har lov om 2 dagar, snart 1! 
3. Att jag åker till Stockholm på torsdag alltså om 2 dagar.
4. Instagram - finns väll inget dåligt med den om man inte har installerat till den nya då för den är så ful men älskar instagram. Uppdaterar nästan varje dag där.
5. Julen - Åh så mysigt, hatar att i och för sig när det är slaskigt men den är ändå så mysig. Sitta framför tv och kolla på kalle anka med hela släkten, äta julbord och öppna paket och bara vara med hela familjen. Åh vad mysigt.
 
1. Slaskigt - USCH hatar fötterna blir så blötta. Så äckligt bara när det så jävla blött ute. 
2. Folk som inte kan vara ärliga - Finns det något värre? Ljuger, sprider falska rykten, snackar massor av skit. Nu säger jag inte att jag inte snackat skit för det har alla gjort. Och man kan göra det omedvetet. Men ljuga folk rakt upp i ansiktet osv nej fett diss.
3. Instagram´s nya uppdatering - Den är så ful och suger. Och om man har den gamla alltså inte uppdaterat (vilket jag inte gjort, men har kompisar som har) så kan man inte radera bilder..
4. Bloggar med tråkig design och inga bilder i inläggen - Så tråkigt att gå in på en blogg med ful design och inga bilder i inläggen. Okej om man inte har bilder i just varje inlägg men försök att ha det iallafall blir mycket roligare att läsa bloggen då. 
5. Mina känslor just nu - Dom är så blandade. Så jävla jobbigt ibland. Men se livet på den positiva sidan. Jullov snart vilket leder till att jag kan koppla bort allt och bara ha roligt!
 


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0