God natt

TID 22:26:23 | DATUM 2012-12-16 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Säger god natt med den här bilden. Imorgon börjar jag 8 pågrund av kör skit och den slutar 11 så tror inte jag kommer ha någon rast mellan 8 och 11, hemskt. Men ska gå lägga mig nu så att jag faktiskt orkar upp imorgon också hehe. Hoppas ni haft en bra dag för det har jag iallafall haft. Varit med Maria, duschat och tagit hand om mig själv och fixat mitt rum lite lätt, där pågrund av rätt dålig uppdatering. Puss!
 


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0