God morning

TID 12:44:35 | DATUM 2012-12-15 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
God morgon älsklingar! Sitter just nu uppe på mitt rum på golvet och funderar på om jag ska börja fixa mitt rum lite lätt.. hmm. Vaknade halv 11 idag och gick ner och gjorde varm oboy med grädde, mums. Hatar grädde i vanliga fall men i oboy fungerar det bra. Hade tydligen lyssnat ut min spotify också 10 timmars gränsen, så nu kan jag typ inte använda spotify på hela månaden. Vet inte vad det blir att göra idag men det märker vi väll. Nu ska jag gå ner och göra en sak sen gå upp och fixa mitt rum lite tror jag annars lägger jag mig väll och kollar på 90210 hihi. Puss!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0