God morgon

TID 12:53:00 | DATUM 2012-12-23 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (2)
Ser ut som att jag har en arm bara för att jag ligger och lutar mig på den andra haha. 
 
God morgon sunshine´s! Ligger just nu i sängen messar lite och bloggar bara. Ska snart gå upp och gå ner. Vaknade runt halv i dag så hehe lite sent? Men fan vad skönt det är att sova alltså åh finns inget bättre än det. Igår slog jag in lite julklappar och sånt, satt och kollade på tv med mamma ett tag sen gick jag och la mig runt halv 2 eller något. Puss!

Postat av: Alicia

Va fin Emma! :D

2012-12-23 @ 16:20:47
Postat av: Lisamarie

sv: å tack!

2012-12-23 @ 20:53:40
URL: http://lillalisaaa.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0