God morgon

TID 14:38:41 | DATUM 2012-12-31 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Har ni sovit gott inatt? Själv somnade jag runt 5 och pappa kom in och väckte mig runt 12 men har inte rest mig upp från sängen än så tyckte det var dags att blogga lite sen gå ner och äta något. Har bara ätit lite chips hehe. Men sen ska jag nog hoppa in i duschen och fixa mig. Tror folket börjar rulla in här vid 17 det lät så iallafall. Men hoppas ni får ett trevligt nyår så bloggar jag senare. Lägger in dagens outfit senare också tror jag. Ska snacka med Maria också om hon känner för att sova här inatt haha. Vi får väl se. Puss!!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0