God jul....

TID 00:43:23 | DATUM 2012-12-24 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Varför ens kolla sina facebook händelser? God jul överallt, god jul återigen 
Bara för att, god jul. Men iallafall julafton idag inte direkt så hyper men blir väll roligt när det närmar sig dagen. Men iallafall igår (söndag) så träffade jag Julia, Steffe, Hampus & Hugo. Julia och jag solade och Steffe, Hampus & Hugo väntade utanför haha. Sen drog vi vidare mot mig. Drack julmust och åt godis drog vidare mot deras buss vid 11 och kom hem runt halv 12 så det var nice. Men ligger och messar med några just nu. Ska ta och stänga av datan och messa vidare sen sova om ett tag. Upp runt 8 imorgon så ja.. Men aja, puss!
Bjuder lite halvt på mig själv såhär ibland haha...
 


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0