Gå ner fixa frukost och sätta på ett avsnitt av 90210

TID 14:05:58 | DATUM 2012-12-09 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Blir bara en hemma dag idag också. Kanske Maria kommer hit senare också? Har inte snackat med henne om det men det gör vi senare haha eftersom att hon är på match nu. Har iallafall legat i sängen hela dagen, undra varför? Satt och kollade på flera avsnitt av 90210 igår från typ 18 - 04 sen somnade jag runt 05 så att jag är vaken nu är rätt otroligt även fast jag vaknade vid 12 haha. Nu ska jag iallafall gå ner och fixa frukost åt mig själv. Ska kolla ett avsnitt av 90210 sen ska jag träna och städa rummet också, kom på det nyss! Nu får ni ha det bra så hörs vi senare, puss!
Så där ska fan min kropp var i sommar, så bara att börja träna nu då! 

Postat av: bella nyqvist

fin blogg!

2012-12-09 @ 17:03:27
URL: http://bellsiii.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0