Follow me

TID 20:05:00 | DATUM 2012-12-21 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Har du instagram? Tycker isånnafall att du ska börja följa mig där jag heter: emmabylger skulle verkligen bli jätte glad om du gjorde det. Vill nå 1000 men tar ett steg i taget så nu är nästa mål 700 snälla hjälp mig. Lägger ut bilder där nästan varje dag och ska försöka börja uppdatera där rätt ofta inte för ofta men ja ni kanske fattar. Just nu har jag 65 bilder & 641 följare. Tack på förhand.

Postat av: Emma

Hur har du gjort den ?<3

2012-12-22 @ 15:22:44

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0