Dålig uppdatering idag..? Tro mig jag vet om det.

TID 23:19:45 | DATUM 2012-12-19 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Ja jag vet att min uppdatering rent ut sagt sugit idag. Men har varit inne i Kalmar med pappa, köpte lite gott som vi ska ha i bilen imorgon, hämtade Linda och påvägen hem fick vi största punkteringen på vårt bakdäck så satt ute på marken med Vixen i famnen i runt 40 minuter och kollade när pappa och Linda kämpade med att få bort muttrarna eller vad det heter. Imorgon så åker jag upp till Stockholm runt 10 sen drar jag till kunskap på deras skolavslutning troligtvis. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och laddar ner musik till luren pågrund av att jag fått återställa hela min mobil så den ser kaos ut med alla appar också så det måste fixas också. Vi hörs imorgon. Tar med mig internet och datan sen hur mycket bloggning det blir får vi väll se men ja. Puss!
ful bild på mig men whatever bjuder. 


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0