Bilen

TID 18:30:26 | DATUM 2012-12-28 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Hello sunshine´s! Haft mycket att göra idag där pågrund av dålig uppdatering men sitter iallafal i bilen just nu påväg ner. Kommer inte upp till Stockholm något mera förens typ februari om ens det, men det märker vi ju då iallafall. Sitter inne på facebook lyssnar på musik. Ska nog stänga av datan och sova lite eller något nu. Ska spotta ut mitt tuggummi också haha. Vaknade runt typ halv 11 idag eller något. Vid 12 åkte jag och mamma mot Huddinge. Jag gick till mormor hämtade mina sista pengar, gick in på Lindex och hm. Efter åkte vi till Heron där köpte jag mina högtalare. Åkte till centrumet mötte upp Moa medans mamma gick in på hemköp. Träffade Elin senare också så när pappa kom och hämtade mig skjutsade vi hem henne. Nej nu orkar jag fan inte skriva mera. Puss!!
hahahahaha gammal bild. Från öland i sommras.

Postat av: matilda

Ha ha, nice bild.

2012-12-28 @ 21:01:53
URL: http://matildiz.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0