åsnor är rosa

TID 02:34:00 | DATUM 2012-12-27 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Åsnor är rosa. Det var något nytt för er efterblivna va? Jag ska lägga in mina julklappar någon dag orkar inte idag och har inte tid idag heller. Ska iväg vid 12 med familjen till farmor och farfar, vad vi ska göra där vet jag inte. Men sedan ska vi vidare in mot stan typ gå in på media market och jag ska köpa nya högtalare osv. sen ska vi kolla på teater haha. Allt det här bara för att Andreas (min bonus pappa) fyller år. Men slaggar iallafall hos Moa idag båda sitter vid varandras datorer haha mobbat men aja. Orkar inte blogga mera nu, puss!
random ser tjock ut. ful. äcklig osv. dö. hejdå.

Postat av: Julia

Ha ett bra nytt år!
Kram på dig!

2012-12-30 @ 20:57:29
URL: http://juliaekholms.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0